Kinijos automobilių transporto priemonių saugos sistemų gamintojas „Steel-Mate“ tapo pirmąja plačiai pagarsėjusia tokios rūšies produkciją į rinką leidžiančia šios didžiulės šalies įmone. Tarp jos gaminių – PTS410 serijos parkavimo sistemos galui, besiadaptuojančios prie gamyklinio ekrano, bet nesusikertančios su automobilio elektronika. Dėka sąlyginai nesudėtingos integracijos į automobilio elektroniką, prietaiso montavimas taip pat paprastas. Naudojant šiuos produktus galėsite be vargo parkuoti automobilį prasto matomumo vietose – apie artėjančią kliūtį sistema praneš garsiniu signalu ir informuos vaizdu originaliame automobilio ekrane.

Bendrai apie sistemas


Pagrindinis PTS410 privalumas yra 4 ultragarsiniai ir stipriam lietui bei kitoms sunkioms sąlygoms (veikimas nuo -40 iki +80 laipsnių Celsijaus temperatūroje) atsparūs jutikliai, garantuojantys visišką transporto priemonės galo kontrolę parkavimo metu. Be to, atstumą iki už automobilio esančios kliūties, galima matyti multimedijos, prie kurios yra priderinamas „Steel-Mate“, ekrane.

Jutikliai yra tvirtinami į skylutes, padaromas buferyje. Nors juos galima montuoti ir pačiam, įsigijus specialų gražtą, tačiau mes rekomenduojame tai palikti profesionalams – jie ne tik sumontuos, tačiau ir pasirūpins, kad davikliai atrodytų kuo natūraliau ir nekristų į akis.

Parkavimo sistemos garsiakalbiai įrengiami transporto priemonės viduje. Dažniausiai konkrečia vieta tampa bagažinės lentynėlė arba galinė automobilio rėmo dalis. Garso signalo dažnumas turi keturias pakopas. Įspėjimas pradeda skambėti iki kliūties likus apie 256 cm, o stabdyti reikalaujantis ištisinis signalas suskamba priartėjus prie galimo susidūrimo objekto maždaug per 30 cm.


Pažymėtinas intelektualus „Steel-Mate“ parkavimosi sistemų pobūdis. Pavyzdžiui, jei automobilio galinėje dalyje pakabinta atsarginė padanga ar įrengtas farkopas, PTS410 atsižvelgs į šių išsikišimų buvimą. Taip pat sistemose yra įrengta apsauga nuo netikro pavojaus signalo ir automatinis testavimasis.

PTS410 jutiklių standartinės spalvos yra juoda, juoda matinė, balta ir sidabrinė, bet jos gali būti keičiamos. Tam turėtų būti naudojama plona plėvelė arba nemetalui skirti dažai. Tokia papildoma danga sukeltų tik minimalų neigiamą poveikį jutiklių jautrumui. Šiuos darbus rekomenduojame patikėti montuotojams.

Skirtingi gaminiai

Prekyboje šiuo metu yra tik VW grupės versija: PTS410 yra tinkamas daugeliui „Volkswagen“ ir „Škoda“ modelių, taip pat kai kurioms „Seat“ versijoms. 

Jutikliai 14S-33 ir 1D-13


Kaip minėta, „Steel-Mate“ atlieka savo pačios testavimą ir tokiu būdu gali rasti sugedusius jutiklius. Ši sistema veikia kitokiu principu nei šventinės girliandos – vieno jutiklio gedimas nereiškia, kad visą gaminį reikia mesti į šiukšlių dėžę. Jutiklius galima įsigyti atskirai ir pakeisti.

Steelmate PTS410 sistemos yra komplektuojamos su iš vidinės buferio pusės montuojamais jutikliais, nes jie geriau prisitaiko prie buferio storio, dėl ko atrodo natūraliau. Iš tokių jutiklių yra siūlomi kaip gamykliniai atrodantys 14S-33 (25 mm skylės skersmuo ir 23 mm gylis) bei 14D13 (15,9 mm angos skersmuo ir 20 mm gylis). Tai inovatyvūs davikliai, pasižymintis ne tik puikia išvaizda, bet ir itin tiksliu atstumo iki kliūties matavimu.

 Kuo 14S-33 ir 14D-13 jutikliai yra pranašesni už kitus?


     1) Šie jutikliai prisitaiko prie bamperio storio – vaizdas atitinka tą, kuris gaunamas gamykliniu būdu.

         2) Reikalings maženis skylės plotis

      3) Pradinis jutiklio kampas – o laipsnių. Tai reiškia, , kad jutiklis yra visiškai ploksčias bamperio paviršiui.


Kodėl verta išbandyti Steelmate parkavimo sistemas galui, jungiamas prie gamyklinio ekrano?



  • Naudojant šias sistemas patogiai parkuosite automobilį bet kurioje vietoje.
  • Apie kliūtį sistema informuos garsiniu signalu ir ir indikuos vaizdu gamykliniame ekrane.
  • Naudojami 14S-33 ir 14D-13 jutikliai puikiai tiks Jūsų bamperiui ir visiškai negadins bendro vaizdo.
  • Jutikliai pateikiami su laidais ir vandeniui atspariomis jungtimis
  • Kiekvieną jutiklį galima užprogramuoti, pvz. kad atpažintų atsarginį ratą