Kaip vyksta produkto pirkimo su montavimo paslauga procedūra

1. Pirmiausia el. parduotuvėje autokraitis.lt klientas turi išsirinkti norimus produktus, pažymėti, kad montavimo darbai yra reikalingi ir įsidėti juos į krepšelį.

2. Tuomet reikia užsakymą apmokėti. Apmokėjimo metu klientas pasirenka norimą apmokėjimo metodą – apmokėti iš karto, pervedant pinigus į įmonės banko sąskaitą, apmokėti naudojantis Paysera paslaugomis, arba sumokėti visą sumą prekių pristatymo metu – kai jas atveš DPD kurjeris.


Jei klientas pasirenka išankstinį pinigų pervedimą į įmonės banko sąskaitą arba apmoka iš karto per Paysera sistemą:

1. UAB Kraitis darbuotojas susisiekia telefonu ir suderina tinkamą datą ir patogų laiką, kada klientas gali atvykti į servisą ir susimontuoti užsakytas prekes.

2. El. paštu atsiunčiamas montavimo darbų kuponas, kurį reikia paduoti servise produktų montavimo metu.

3. Įmonė pati rūpinasi prekių logistika – kai klientas atvyks į servisą, reikiami produktai jau bus pristatyti meistrams, beliks tik juos sumontuoti.


Jei klientas pasirenka pinigų apmokėjimo metodą prekių pristatymo metu:

1. DPD kurjeris atveža užsakytas prekes, prie kurių yra pridėtas montavimo darbų kuponas. Jame nurodoma informacija apie užsakytas prekes, kontaktinė informacija.

2. Nurodytu numeriu klientas susisiekia su atsakingu darbuotoju ir suderina jam tinkamą datą ir laiką montavimo darbams atlikti, jegui tai nebuvo sutarta telefonu iš anksto.

3. Tuomet belieka pasiimti montuojamas prekes, montavimo kuponą ir sutartu laiku atvykti į montavimo vietą.