Menu
Jūsų krepšelis

Parkavimo sistema priekiui Steelmate PTS410M5-Front su M5 ekranu

Parkavimo sistema priekiui Steelmate PTS410M5-Front su M5 ekranu
Parkavimo sistema priekiui Steelmate PTS410M5-Front su M5 ekranu
Parkavimo sistema priekiui Steelmate PTS410M5-Front su M5 ekranu
Populiarus
Parkavimo sistema priekiui Steelmate PTS410M5-Front su M5 ekranu
Parkavimo sistema priekiui Steelmate PTS410M5-Front su M5 ekranu
Parkavimo sistema priekiui Steelmate PTS410M5-Front su M5 ekranu
Parkavimo sistema priekiui Steelmate PTS410M5-Front su M5 ekranu
85.00€
  • Stock: Sandėlyje
  • Model: PTS410M5-F01
  • Weight: 0.00

Galimi pasirinkimai

“Steel-Mate” PTS410M5-Front 4 jutiklių parkavimo sistema su ekranu M5, skirta automobilio priekiui. Montuojamas ekranas, kuris informuoja apie atstumą iki kliūties. Į priekinį buferį montuojami 4 ultragarsiniai jutikliai. Paspaudus stabdžio pedalą, kai yra mažiau negu 0.8m.,  priekiniai jutikliai pradeda matuoti ir pateikinėti vaizdinę informaciją ekrane ir garsinę informaciją pyptelėjimų pagalba. Ekrane taip pat galima matyti, kurioje pusėje labiau artėjama prie kliūties. Taip pat artėjimą prie kliūties galima išgirsti iš vis dažnėjančių pyptelėjimų. Kai kliūtis yra visai arti girdimas ištisinis garso signalas.

"Steel-Mate" parkavimo sistema skirta priekiui, perspėja apie kliūtį, kai jos nesimato. Priekinės sistemos atstumas nuo kurio pradeda veikti aliarmas yra specialiai padarytas trumpesnis (lyginant su galui skirta parkavimo sistema), nes priekyje vairuotojas mato didesnį plotą. Vairuotojui parkuojantis atbuline eiga, priekinė parkavimo sistema tai pat veikia - tik šiuo atveju ji saugo, kad vairuotojas netyčia automobilio priekiu neužkabintų stovinčio stulpelio, šone esančio automobilio ir pan. Kitaip sakant - priekinė parkavimo sistema išlieka budri ir tuo atveju, kai automobilis parkuojasi atbuline eiga.

Gamintojas pridėjo naujų funkcijų! Nuo šiol valdymo bloke galima reguliuoti jutiklių jautrumą (galimi 2 režimai - aukštas ir žemas). Atskira funkcija - priekinių jutiklių deaktyvavimo laikas - nustatomas atskirai (laiko tarpas, kai atleidus stabdžio pedalą, jutikliai dar veikia - gali būti 8 arba 20 sekundžių).



Pagrindinės sistemos savybės:
  • Rodmenys viename ekrane;
  • Prieš klaidingus signalus apsaugota technologija;
  • Reguliuojamas garsas;
  • Įjungus degimą automatiškai sistema pati pasitikrina, ar yra visi veikiantys davikliai;
  • Priekiniai sensoriai aktyvuojasi paspaudus stabdį likus 0,8m iki kliūties;
  • Priekiniai kampiniai davikliai aktyvuojasi nuspaudus stabdį likus 0,7 m
  • Lengvai atjungiami jutikliai, vandeniui atsparios jungtys;
  • Itin tikslus kliūčių rodymas.
  • Tinka visoms oro sąlygoms (-40C +85C)


Naudojami jutikliai: 14D-12. Jų privalumai:

•Mažesnis tarpas tarp jutiklio galvutės ir bamperio –  mažiau vietos kauptis lietaus vandeniui ar sniegui;
•Spyruoklė pakeista silikonu – gaunamas mažesnis rezonansas su metaliniu bamperiu;
•14mm  jutiklio pagrindas yra stabilesnis nei 12mm;
•Patogiau pakeisti jutiklio dangtelio kampą.



Kodėl iš vidinės bamperio pusės montuojami jutikliai yra gerai?
  • Šie jutikliai prisitaiko prie bamperio storio – vaizdas atitinka tą, kuris gaunamas gamykliu būdu;
  • Pradinis jutiklio kampas – 0 laipsnių. Tai reiškia, jis yra visiškai ploksčias bamperio paviršiui.

Parkavimo jutiklių dažymas

 Standartiškai jutikliai būna:

  • Juodos spalvos;
  • Juodos matinės
  • Sidabrinės spalvos;
  • Baltos spalvos

Galime pritaikyti kitą spalvą. Daviklius galima dažyti esama automobilio spalva.